Minister Weyts investeert in Zonhoven

Op 10 juli 2023

Minister Weyts investeert € 164.460 in Vrije Basisschool - De Lettermolen in Zonhoven

Vlaams minister van Onderwijs Ben Weyts (N-VA) investeert € 164.460 in Vrije Basisschool - De Lettermolen in Zonhoven. “Met deze investeringen in nieuwe en vernieuwde schoolgebouwen, investeren we in de kwaliteit van ons onderwijs”, zegt Onderwijsminister Ben Weyts. “We bouwen letterlijk en figuurlijk aan onze toekomst.”

Onderwijsminister Ben Weyts investeert deze regeerperiode in totaal 3 miljard euro in scholenbouwprojecten. Dat is nog eens 500 miljoen euro méér dan in de vorige regeerperiode. Al deze financiële steun kunnen schoolbesturen goed gebruiken voor bouw- of verbouwingswerken. Deze investeringsgolf komt ook Zonhoven ten goede.

Vlaams minister van Onderwijs Ben Weyts (N-VA) investeert zo via het Agentschap voor Infrastructuur in het Onderwijs (AGION) € 164.460 in Vrije Basisschool - De Lettermolen in Zonhoven. Concreet gaat het om:

€ 164.460,28 - Verbouwing van kerk naar turnzaal en multifunctionele ruimte nav oproep buitenschools openstellen sportinfrastructuur