Geslaagde uitstap naar het Vlaams Parlement !

Op 16 maart 2023, over deze onderwerpen: Fotoalbums

Op 15 maart waren we met een groep enthousiaste leden te gast bij het Vlaams Parlement en het was een dag om niet snel te vergeten! We werden hartelijk ontvangen en kregen een begeleide rondleiding doorheen alle kantoren en de prachtige polyvalente zaal "de Schelp". Maar dat was nog niet alles, want we konden zelfs plaatsnemen in de koepelzaal waar de plenaire vergaderingen plaatsvinden!

Na deze bijzondere ervaring was het tijd voor een welverdiende broodjeslunch en een drankje. Vervolgens hebben we een plenaire zitting bijgewoond en dat was ontzettend interessant. We hebben veel geleerd en er was volop gelegenheid om vragen te stellen aan onze gids.

En alsof dat nog niet genoeg was, kregen we de kans om even te praten met Zuhal Demir en Rita Moors. Wat een eer en wat een geweldige afsluiter van deze fantastische dag!

Al met al was het een dag vol gezelligheid, plezier en nieuwe inzichten. We hebben ontzettend genoten en kijken terug op een geslaagde dag bij het Vlaams Parlement!

Hier hebben jullie alvast alle foto's van ons bezoek om na te genieten!

Plenaire zitting : https://youtu.be/laNi064wnu4