Herman Wyrem nieuwe voorzitter N-VA Zonhoven

Op 4 april 2024, over deze onderwerpen: In de pers

Herman Wyrem Voorzitter N-VA Zonhoven

"De Zonhovenaar beseft meer dan ooit dat als men verandering wilt, enkel een stem voor N-VA daarvoor zal zorgen. Ze kunnen rekenen op een sterk team. Met Herman hebben we er iemand met sterke schouders bij. Iemand die steevast klaarstaat voor hij/zij die dat nodig heeft." aldus het bestuur.

Fractievoorzitter Nathalie Claes: Waarom Herman mijn stem kreeg als voorzitter van N-VA Zonhoven?

"Herman is een echte meerwaarde voor de partij. Zijn engagement en gedrevenheid zijn aanstekelijk om een hele groep over de streep te trekken.  Herman is een schakel die de machine nog beter laat draaien.  Zijn kennis van sociale media en zijn computer skills zijn een sterk punt.  Een zacht persoon met toch de nodige leiding capaciteiten en een harde hand indien nodig.  Ook kan je op Herman rekenen, indien hij dingen belooft dan zal hij deze ook waar maken. De nodige deadlines en afspraken zal hij respecteren.  Iemand met het hart op de juiste plaats en dat hebben we nodig in de lokale politiek. Ik wens Herman dan ook alle succes toe bij de komende verkiezingen."

Wie is Herman? Onze 44-jarige voorzitter is papa van drie. Professioneel stuurt hij verschillende IT vakhandelaars aan waaronder eentje in Zonhoven. In zijn vrijetijd vind je hem langs het voetbalplein of in de danszaal om zijn kinderen aan te moedigen.  Door dagelijks in contact te komen met jong en oud, en lokale handelaars,  weet hij wat er leeft bij de burger en kan hij kort op de bal spelen. Dit zorgt dat eventuele problemen snel worden aangepakt en opgelost.   Kom je hem tegen aan de schoolpoort, op straat of in de supermarkt? Spreek hem gerust aan!